171014 fredag

Tjolahoppsan!
Idag har jag varit med Fia, ätit popcorn, glass och chips, och kollat film hela dagen! och Lowe har varit hos sig :)
Kändes tråkigt att detta var sista gången jag träffade Fia på ett halvår.. går att hälsa på, men som student nu så känns en biljett till Australien rätt långt borta! Får se om jag har penningen till det innan hon åker hem!
Hoppas du får det riktigt jävla bra i Australien min lilla pudding! Will miss u a lot!
 

Nu har Fia åkt hem, jag ska snart åka och hämta en fläskfilé pizza och en kycklingsallad från Gillbergs till mig och Viktor, då Hampus är i Lund, Mamma på oktoberfest (kanske slinker upp en bild på hennes utklädnad om jag får hennes tillåtelse? ;)) och pappa jobbar! 
 
Sedan så blir det Grottelyckan och sova där! 
 
Och imorgon blir Lowe 20 år! Spännande :D
 
Kram på er!
 
 

Kommentera här: