161014 torsdag

Hej igen!
Idag gick jag i skolan från 09.00 till 14.30! Påvägen hem så blev jag "utskälld" av en gammal tant som ropade efter mig att "detta är en gågata, så cykla någon annanstans!" när jag behövde gå inom Åhlens på vägen hem.. finns inte så många andra vägar att cykla till Åhlens om inte på kullerstengatan! Och det är många som cyklar där+ att det står ingen "ej cykel"-skylt någonstans där som jag har sett iallafall.. aja :)
 
Sedan var det slappa och packa inför helgen, då vårat tåg gick 18.30 :) Det enda tåget som gick innan 18.30 och efter att jag hade slutat vad 14.35.. kändes lite tajt att hinna med alltså!
 

Jaojao, med mackor, chokladbollar och kardemummaskorpor så klarade vi oss finfint! Vi var framme 21.40 i Halmstad och blev hämtade av snälla Hampus :)
 
Sedan var det att sova!
 
Kramkram!

Kommentera här: