111014 lördag

Tjolahopp!
Idag fick vi finbesök av Martina och Torbjörn!
Dem hade varit så gulliga och tagit med hela min garnkorg upp hit, även en äppelkaka och päron! Mumsigt!
 
Så det blev först lite äppelkaka fika, sedan en rundtur i staden, kollade lite i affärer och sedan åt vi på en libanesisk resturang väldigt nära oss! Så inte samma som vi var på med Stig och Ingrid, utan en annan! Supersmarrigt! Det var mycket jag inte orkade äta upp, så jag fick en takeway låda att lägga mina rester i och ta hem! Blev en hel matlåda! Och den ska jag spara och mumsa på snart ;)
 
Efter detta gick vi en till runda, skönt att röra på sig lite efter den måltiden!
Och efter en liten tripp, så stannade vi till vid ett fik som heter Bryggan, och tog en varsin kaffe och njöt av solskenet!
 

Sen så gick vi lite till, och sedan gick vi tillbaka till lägenheten! och där satt vi och fikade kardemummaskorpor tills det blev mörkt och det var dags att köra hem!
 
Väldigt mysig dag, och väldigt trevligt med besök! Det tackar vi för :)
 
Sedan så blev det en film innan vi somnade 
 
Kram kram!

Kommentera här: