091014 torsdag

Tjolahopp!
Idag hade jag min intervju med min handledare, gick finfint!
Utöver den normala skoldagen fick jag sitta med på deras discosnack! De är ju äldst på skolan nu, så de ska hålla i skolans disco! Förstår att de längtar till discot, själv kommer man precis ihåg hur roligt det var att hålla i discot!
 
Iallafall, kom hem efter skolan och tog det lungt, innan jag och Lowe gick en runda. Sen handlade vi lite inför kvällsmaten ikväll och i morgon, och sedan satte jag igång med kvällsmaten!
 

Wok blev det! Med champinjoner och broccoli bland annat, mumsigt! Dessutom fick jag extra champinjoner, då jag fick Lowes!
 
Sen hoppade han iväg till gymmet, och jag har bara slappat i sängen sedan dess, 
nu ska jag nog läsa lite och sen nana och ladda inför sista VFU dagen!
 
Kram på er!
 

Kommentera här: