271114 onsdag

Hallå!
Idag var jag på skolan strax efter 8 och pluggade med mina polare, till halv 6.. tenta imon ju!
Vi får ha med alla böcker, anteckningar och föreläsningar(powerpoints), och utöver det så har jag skrivit en egen begreppslista, ett riktigt begrepps prov känner jag på mig!
 
 

Organiserat va? ;) till och med i bokstavsordning! 
 
Får se om det bidrog till ett G, det återstår att se imon!
Nu har jag packat inför resan mot Göteborg imon, för där ska jag träffa lilla mammsen! Blir lite shopping (med betoning på lite, då soffan slukade det mesta från spargrisen..), mys på hotell med middag och övernattning, och på lördagen blir det julmarknad på Liseberg! :D Bra slut på veckan och perfekt att göra det efter tentan med! Lowe får klara sig själv, vilket jag tror han gör alldeles utmärkt ;)
 
Nu ska jag sova, tenta imon ju!
Nattinatt!

Kommentera här: