261114 onsdag

Hallå! Idag började jag med att försöka ta tag i mobilproblemet.. jag lyckades hitta ett erbjudande hos tele2, 30% rabatt på ett abonnemang! Hur bra som helst, så jag tänkte ta bussen till A6, för att fixa abonnemanget! Men då kommer problem nr uno upp;
- ingen täckning så att jag kan köpa bussbiljett (och nej mamma, det låg inte typ på samma gata ;) ).
- dem tar inte kort på bussen och jag har inga kontanter! 
Suck, hallandstrafiken är rätt bra ändå!

Sen försökte jag skaffa det hemifrån, och då såg jag även att rabatten gällde endast på webbshopen! Så det var ju "tur" att jag inte åkte till A6 iallafall!
MEN numero dos
- man var tvungen att logga in med mecenat kortet, vilket jag har glömt inloggningen till.. Så jag skickade lösenordet till mejlen som man kan göra om man har glömt det, men där kommer numero tres;
- mejladressen jag hade till kortet, tog jag bort, och alltså fick jag inget mejl..
Tänkte att jag kunde mejla mecenat och fråga om hjälp, MEN numero quatro;
-dem har bara kundtjänst på telefon mellan 8-15, vilket klockan redan hade hunnit bli..

Så, jag hittade ett nytt abonnemang, hos hallon.se! Låter konstigt, men det är nytt och billigt! Fria sms, 60 samtal, 2gv surf för 99/mån! Ingen bindningstid, ingen uppsägningstid! Hur bra som helst! Får dock stå ut med att det är en systeroperatör till 3...

Så nu ska simkortet anlända om 1-3 arvbetsdagar! Hoppas att jag får det imon... Blir lite jobbigt om jag ska hitta mamma i Göteborg på fredag utan mobil.. Men det löser sig förmodligen!
Sa han som sket i vasken! (Ta bort förmodligen bara, så blir skämtet bättre!) och ja det är en man i detta fallet, eller förresten, om jag ska bli lärare får det bli att säga hen! Byt ut han mot hen och ta bort förmodligen!

Antar att skämtet inte blev så roligt längre :(

Kvällen avslutades med plugg, kladdkaka och panpizza! Natti!

Kommentera här: