251114 tisdag

Hallå!
Idag var jag uppe och pluggade med två kompisar, blev inte mycket gjort, men pluggade när jag kom hem också :) 

Det blev en lång runda i kylan på eftermiddagen, bättre bilder kommer!! Blev många fina! Underbart väder var det!




Juste, köade i 2,5 h för att få biljett till nästa sittning! Hade vi kommit en kvart senare, så hade vi inte fått några! Så det var ju bra hehe., ska tydligen vara den bästa sittningen!

Sen åkte jag till 3 för att kolla felet med mobilen, tänkte att det skulle va massa kö igeb, men var det inte! Det var bara jag, och dem öppnade dörren för mig också! Så det började bra iallafall,..
Jag berättade vad det var för fel och han frågade hur länge jag hade haft den, ca 2 år sa jag. "Ja då är det kanske dags att byta!". Så tydligen funkar det inte att ha en mobil så "länge" ;)
Sen berättade jag att jag skulle säga upp mig från mitt abonnemang, och då var det inte så intressant att hjälpa mig längre! "Nä ditt nummer är borta, så jag kan inget göra! Tyvärr!"
Så jag fick cykla ilsket hem och börja leta abonnemang.

Jag har tänkt köpa det som Lowe och Nicco har, dvs Tele2 kompis! Billigt och bra! Men nu har ju tele2 börjat med någon ny grej; "Vi slopar paketen och så får du plocka ihop det själv istället!" Så står det kanske inte riktigt, men det är det dem har gjort! 
Så det finns alltså inget paket abonnemang klart för studenter längre, bajs då!

Sen blev det en lugn kväll efter att jag hade lugnat ner mig lite.. 

Kommentera här: