241114 måndag

Hallå allesammans! Idag är det exakt en månad till julafton! Tjuhu!

Idag började jag morgonen med att skriva en omtenta, klarade ju 1 av 5 frågor sist, så gjorde om de 4 jag missade, och det gick galant! Tror jag.. Tre veckor återstår innan jag får veta..

Sedan så hade vi en föreläsning inför tentan på torsdag, så nu vet vi ungefär hur det upplägget ser ut, så det känns bra!

Sedan bestämde jag mig för att köra lite pump, inte alls sugen egentligen, men vet hur nöjd jag är efter och hur skönt det är med träningsvärk. Och jag har ont i armar och ben, nu! 5 timmar efter passet! Hade det precis när jag kom hem med, tog lite för mycket vikt , men det är skönt att jag orkar passet! Knappt  haha

Sedan blev det nudlar till kvällsmat, inte jättebra mat idag, macka till frukost, macka till lunch, lite soppa och macka till "mellanmål" och nudlar.. Men vi försöker äta upp maten vi har hemma innan vi köper nytt, och efter soffan så får det bli nudlar! :) men det funkar ändå!

Imon ska jag till skolan vid 8 igen, då jag ska plugga lite med mina kompisar, efter det ska jag nog fixa mobilen, för den funkar fortfarande inte. Det går också bara att skicka imessage och inte vanliga sms.. Så simkortet ska bytas ut imon!

Sen tänkte jag faktiskt lämna ut lite cv:n!  Helgjobb är alltid bra!
 

Kommentera här: