201114 torsdag

Hej hej!
Idag gick jag upp 05.45 för att träna 06.30! Tiidigt.. Jag kunde inte somna kvällen innan heller, så skulle gissa på att jag fick ca 4 timmars sömn?

Men jag blev pigg efter passet! Så efter passet mötte jag och Emmma som jag tränade med, upp några till för att plugga i 3,5 h ungefär! Sedan var det seminare för min del, villet gick väldigt bra det med :)

Så jag hann med väldigt mycket innan kl 12! Jätteskönt! Dock satt jag och pluggade när jag kom hem med..

Sen tvättade jag och Lowe lite, dock så var en maskin sönder märkte vi efter att den hade centifugerat i en timme (på displayen stod det 1 min kvar..) och när vi tog ut kläderna från den maskinen, så var allt dyngsurt! Så blött att. Det rann vatten om dem.. Och så var med tvättmedel kvar på dem.. Så vi kramade ur dem, torkade dem på den tiden vi hade, och så får vi se hur dem känns imon... Om vi behöver tvätta om dem eller inte. Bokade en tvättid imon så jag kan torka till dem lite till ändå :)

Sedan målade vi matbordet ett lager till, kommer behövas ett tredje lager har vi sett!  Men fint blir det!

Sen somnade jag i soffan, och när Lowe väckte mig hade han ställt fram mat på bordet och tänkt ljus! Gulligt! Ett bra sätt att vakna på hehe..
Vi kollade filmen the Iceman medans vi åt, helt okej! Men lite deprimerande film...

Sen var det läggdags!
Kraam!

Kommentarer:

1 papplasse:

skriven

"Sniggt" bord. Glöm inte att felanmäla den rackarns tvättmaskinen till värden/vaktmästaren!

Kommentera här: