301114 söndag

Så då vaknade man i Jönköping, sov ut ordentligt och slappade hela dagen, och njöt utav att jag inte hade något alls att plugga på!
 
På kvällen så gick jag och Lowe och fotade bron vid Mullsjön (tror jag den heter?), superfin på kvällen med beslysningen! Bilder kommer upp!
 



Alltså inte mobilbilder ;)

Sedan gick vi igenom stan tillbaka till lägenheten, och där var det liv! Varför undrade vi, men det var ju första advent! Så en julmarknad längst hela östra storgatan! Massa folk, och försäljning av donuts, sockervadd och kanderade äpplen! Sen även små tomtar som hade en "uppvisning", och spelade musik! Jätte mysigt! Tyvärr hade vi inga pengar med så vi kunde köpa något gott, men det kanske var lika bra ;)
 
Jag somnade när jag kom hem iallafall, vid 18-18.30 sådär, och vaknade vid 22 för att inse att jag var tvungen att äta något till kvällsmat! Lowe hade inte heller ätit, så jag gjorde potatis och purjolökssoppa som vi åt, och sedan la jag mig på soffan igen, och somnade!? Nästa gång jag vaknade var kl 03, och då tyckte Lowe att vi skulle lägga oss i sängen istället, vilket jag höll med om! Och jag somnade på dirren!
 
 

Kommentera här: