My new room

Tänkte att jag kunde visa er mitt senaste rum som jag bytte till på det andrs vandrarhemmet, och det jag bor i nu!


Stort, men inte så fräscht! Hon i receptionen sa att hon skulle städa sen efter jag hade gått, för jag ville byta så tidigt på morgonen, men när jag kom tillbaka på kvällen hade jag varken fått lakan, eller dammsugit på golvet, som var fullt av grus! Det var några gobbar som bodde där innan, som antagligen var lastbilschafförer dem med ( det är lastbilsmässa här, därför det är så fullt överallt) och har gått med skor inomhus..

Jag var dock smart och tog med mig handduken från det andra rummet, för det hade jag inte fått någon heller! 

Det visade sig att det var självklart att man skulle ta med sig lakan och handdukar från det andra rummet till det nya., jaja!

Så här praktisk var rumsnyckeln;

Jag ska inte klaga, det var väldigt fint och fräscht annars!

Och det här är rummet jag bor i nu;



Lite svårt att hålla rent i, men rätt mysigt faktiskt!

Sen vet jag inte om jag la upp någon bild på min skola (?)


Väldigt fin och fräsch den med! 

Nu ska jag börja göra i ordning mig och gå till skolan!
Kraam!

Kommentera här: