Hallo igen!

Idag har det varit upprop, och vi har även blivit indelade i olika lag, med disney tema!

Finns bland annat Hakuna matata (fick tyvärr inte va med i den :( ), sherwoodligan m.m! Själv är jag med i Landkrabborna, gissa filmen?! ;)

Vi har idag iallafall i de olika lagen varit på en stadsvandring med olika utmaningar som, " Hur många som får plats i en telefonkiosk?" och " Gör 50 kullerbyttor".. Kan säga att vi fick plats med 21 st i telefonkiosken ( tror jag mosade en killes axlar något..), och jag har numera lite ont i rygg och nacke, även fast jag bara gjorde 10 kullerbyttor på raken..


Här är vår visa vi sjunger i stan!
Och även mina fina röda byxor, utan märken än så länge .. Men det blir att köpa lim imon!

Sen hörde jag ett märkligt samtal på bussen hem;
" Det är ju en massa som ska börja på högskolan idag, och som springer runt i läskiga byxor.."

Läskiga vet jag inte dock, men men!


Dessa har jag samlat på mig hitills iallafall; 

Och en fin hatt vi hade på oss med, med kräftor på dock..



Sen fick jag massa fina grejer från Lärarförbundet och Lärarnas riksförbund!


En kalender, lärarhandboken, extern laddare.. Och en väska!


Sen en vattenflaska, en till kalender..



Sen med overallen man köpte fick man en handduk, och ett lakan inför togapartyt på lördag! 


Detta blev ett långt inlägg, men nu ska jag till Hälsoparken som det så snällt heter, och förfesta lite innan vi ska till Akademin! 

Imon ska jag byta rum med några dagar, och då har jag ingen egen toalett, men det är bara 3 nätter! Sen får jag mitt rum igen visst :) Detta kommer hända imon iallafall;




Spännande! Hörs imon, och hoppas alla har det finfint hemma! 
Kraaam!

Kommentarer:

1 Mor Ajja:

skriven

Späckat schema ser jag :).
Kan man inte få en helbild i den fina overallen?
Kram på dig!

Kommentera här: