Bilder på rummet

Hej igen! Tänkte att det kanske var intressant att se hur mitt lilla rum på vandrarhemmet ser ut!




Sen har jag dusch i korridoren, men för övrigt väldigt fräscht!
Bor ca 20 min med buss från stan, men bussarna går var 10:nde minut ungefär, så det funkar prima 😁 

Lobbyn är hur mysig som helst, men har redan hoppat i pyjamasen, så bilder på den får ni i morgon!

För er som undrar, nej , det kommer inte bo fler än jag i mitt rum.. Jag och mamma trodde det först ( fast vi bokade enkelrum), men det har jag kollat nu, så jag förväntar mig inga överraskande gäster här..

Kram kram på er!

Kommentarer:

1 Josefin Berger:

skriven

Have fun my darling!! Njut av varje liten sekund... och tänk på att jag står på andra sidan nolleplanket iår! MOHAHAHA! Haha! Puss!

Kommentera här: