260814 tisdag

Hallåsan! Idag så såg jag sol och inte regn för nästan första gången här i Jönköping! Dock kom regnet senare, men såhär fint var det påväg till skolan;


Idag har det varit föreläsningar, rundtur i biblioteket och sen "Fångarna på HLK"! Tävlingen var super kul!
 
Jag fick bland annat gå runt in en fontän och hitta gem! Väldig spännande..
 
 
 
 
Sen efter tävlingen så köpte vi sallad på Hemköp ( börjar tröttna lite på skitmaten..) , och gick hem till en fadder för att käka. Sen gick vi till en park, hälsoparken som den heter, där massa studenter hängde, vi spelade bland annat kubb med flaskor och burkar! Väldigt roligt och mysigt!
 


 
Dock så börjar jag bli förkyld/ sjuk.. Ont i huvudet, hostar och ont i halsen,.. Så är på rummet nu, ( 20.00) och vilar upp mig till morgondagen istället! Sista nollningsdagen!
 
Här är de senaste märkena;
 
 






Detta händer imon som sagt;
 


Nu ska jag käka lite mat som jag köpte påvägen hem nu, och kolla Idol tror jag!
Kram kram!

Kommentera här: