240814 söndag

Hej allihopa!
 
Igår var det ju Lok dagen, inget att hurra för riktigt faktiskt,..
Väldigt många från vårat lag åkte hem igår, eftersom det är ledigt idag, så på lokdagen var vi bara 6 nollor! Blir mindre och minder folk för varje dag som är med, lite tråkigt faktiskt, men det är nog fler som är med dem sista dagarna nu, hoppas jag! Jag kan ju skryta med att jag har varit med på ALLT! :D
 
Lokdagen gick iallafall ut på att man skulle hitta massa ledtrådar och lösa gåtor runt på HLK. Priset var ett märke, som man skulle få ändå, och så fick man en kanelbulle och en festis :) så, hade nog lika gärna kunnat vara i sängen som många andra också var, men men! Känns synd att missa massa om det nu skulle vara roligt :)
 
Lite allsång och dans var det också i regnet!

 
Lilla märket vi fick;

 
Efter det så gick vi och käkade innan vi förberedde oss till togapartyt! Mycket roligt var det! Kom hem vid 5 dock, så lagom trött idag! Tur att det är vilodag..
 
Ska försöka tigga lite bilder från togapartyt av kompisarna, hann aldrig ta några själv nämligen ( som den gudomliga bloggaren jag är).
 
Såhär ser ställningen ut i tävligen iallafall! ( notera att vi är det enda laget som aldrig fått en 10 poängare!)
 
 
Sen börjar jag ifrågasätta vädret här i Jönköping, kan det vara bra väder här? 
Har regnat varje dag i en vecka nu, och då duggar det inte, utan det SPÖREGNAR! Hur är vädret hemma? Kanske inte bara är Jönköping? Man börjar ju undra..



En annan random bild; i morse på frukostbuffén, var ensam i hela resturangen idag! 
 

God frukost är det iallafall! 
 
Nåväl , detta är morgondagens aktiviteter;
 

Skola är det ju på förmiddagen, sen är det förmodligen Akademin också efter aktiviteten!
 
Nu sitter jag på rummet, har precis ätit lunch och godis, och ska slappa resten av dagen! Det är ju vilodag idag som sagt, välbehövligt!
Bara 3 dar kvar av nollningen nu, sorligt men sant :( 
 
Kram kram!

Kommentera här: