230814 lördag

Hallå igen!
Blev inte bilder från igår, men det kanske ni kan förstå då jag var på ett poolparty! 

Glada studenter var vi också på, men jag vet inte hur glada alla studenter var dock, spöregn och lekar liksom. Inget fel med lite lekar, men det blev väldigt rörigt då vi blandades i olika lag med alla andra högskolor, så några tusen att hålla reda på..


Reklam gör nordic wellness här med aerobics innan lekarna..!



Eftersom det regnade väldigt mycket så hann inte klart med lekarna, kanske två stycken vi hann med, innan vi gick!

Sen så var det ju SWE! Hade väldigt höga förväntningar, men det blev inte så roligt som jag trodde att det skulle bli, "Roligaste på hela nollningen!" Säger faddrarna hela tiden, fast det gjorde dem i och för sig om allt ..

Jag råkade hamna med dem som inte hade lust att bada eller hoppa runt i skumtältet, sen hade jag ändå glömt badkläder och handduk??! Hur kan man ens det? Hänglås hade jag dock kommit ihåg att fixa.. Men det var roligt att få uppleva! Skönt att inte springa runt hela tiden heller :)

Sen har jag fixat två böcker inför en kurs som börjar på måndag, 690kr ihop, begangnade! Fast dem såg väldigt nya ut!


Sen har jag glömt att lägga upp en bild på mina nya märken!





Har dock tappat den blå knappen :(

Idag är det LOK-dagen ( lärande och kommunikation) då vi lärare ska tävla mot dem på kommunikation! Det är ju vi och dem som går på samma högskola :)


Sen är det togaparty! 


Ett av sveriges största till och med! 
Dock så glömde jag mitt fina lakan som man fick med overallen på det andra vandrarhemmet, så jag får köpa ett nytt på vägen till skolan!

Nu ska jag äta klart min frukost, kram kram!

Kommentarer:

1 Papplasse:

skriven

Inga dödstunder här inte! Får ni semester 2 veckor efteråt? Kram!

Kommentera här: