210814 torsdag

Hallå igen! Dålig uppdatering redan, detta verkar inte som min grej riktigt.. 

Iallafall, jag har haft fullt upp! Igår var de inspirationsdag; inspirerande tal var väll det som hände, där bland Sarah Dawn Finer sjöng och pratade,.. Pratade väääääldgt länge! Men det var intressant att lyssna på! Sen Colin Moon också, ingen aning om någon vet vem han är, men han var rolig iallafall!


Lilla Sarah!




Sen gick vi därifrån eftersom bussarna var proppfulla ( kanske ser på bilderna hur många nollor som skulle åka buss..).
Väldigt fin utsikt var det iallafall på vägen hem!




Något mindre strand än hemma i Halmstad, men fortfarande mysigt! 

Sen var det dags för lite pizza, som dem verkade va för lata för att dela, då det kostade, men då ingick det tydligen inte att dela ananasen...


God var den iallafall!

Sen var det nattuppdrag; vilket innebar bara massa olika konstiga uppdrag som man skulle göra så många som möjligt av innan klockan var 12!
Bland annat att doppa huvudet i fontänen;


Det gjorde ju inte jag då..
Däremot så spelade jag en scen ur game of thrones! Tänker inte säga vad som hände dock, inget spoil här inte!

Sen fick jag ett fint märke också!

 Så nu är jag påväg till skolan, detta är schemat inför idag;





Kram kram!

Kommentera här: