200115 tuesday

Hallihallå! 
Idag hade vi vår första föreläsning på engelska, vilket gick bra! Just ju är det mest grammatik och så, men det ska nog gå bra det med :)

Sen cyklade jag raka vägen hem och ne under filten i soffan.. Det är kallt här uppe! Snöat har det gjort idag med, men inte så jättemycket så att jag inte kan cykla tur nog :)

Sedan har jag bara slappat faktiskt! Har varit jättetrött idag och igår, känns aldrig som om jag blir piggare! Gick ju till Maxi fram och tillbaka igår, men fortfarande lika trött.. 

Aja, ska börja komma igång mer med träningen och kosten nu, så det är popcorn som gäller istället för godis! För popcorn kommer jag aldrig sluta äta, nam nam nam!

Sedan gjorde Lowe mat, vi har köpt mycket bönor (var väll nachostallriken med bönor som fick det att komma med på inköpslistan) och så nu, ska bli kul att testa lite olika recept och så med det!


Så det blev ris med bönor och majs, och curryköttfärs med sweet chilli och herco vertz! 

Nu ska jag lägga mig och se om jag är piggare imon..

Kommentera här: